Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sortimentu firmy Druchema
Daňková, Diana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Valdová, Miluše (oponent)
Práce pojednává o české tradiční společnosti Druchema, která distribuuje na trh produkty z oblasti chemie, lepidel, barev na textil nebo výrobky pro sport. Autor vychází z teorie marketingového mixu, sortimentu a uplatňovaných analýz. Pomocí analýzy jednotlivých řad jsou určeny výrobky, které by se měly dále podporovat anebo naopak vyřadit. Je zde vysvětlena závislost sortimentu na restrukturalizaci podniku a finanční krizi. Práce se zaměřuje na dílčí část sortimentu -- velikonoční produkty.
Marketingová analýza obalu
Bermannová, Hana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové funkce obalu jogurtu. V teoretické rovině se práce zaměřuje na jednotlivé funkce obalu s důrazem na jejich marketingové působení. Práce popisuje současnou situaci na českém trhu s jogurty, následně zkoumá vzájemný vztah výrobkových médií. Praktická část práce obsahuje analýzu výsledků výzkumu zaměřeného na vnímání spotřebitelského obalu a zhodnocení.
Analýza sortimentu firmy Janus
Kudrnová, Gabriela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Drábová, Veronika (oponent)
Práce pojednává o společnosti, která na náš trh distribuuje laserové tiskárny. Pomocí analýzy portfolia se zjišťují výrobky, které by se dále měly nabízet anebo které by se ze sortimentu měly vyřadit. Dále se práce zabývá službami, které slouží na podporu produktu. Nakonec je portfolio dané firmy porovnáno s portfoliem konkurenčních společností.
Analýza sortimentu společnosti Hügli Food s.r.o.
Mudra, Tomáš ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Hojgrová, Eliška (oponent)
Bakalářská práce analyzuje sortiment české společnosti podnikající v potravinářském průmyslu. Popisuje charakteristiky produktových řad a vlastnosti konkrétních produktů. Hodnotí silné stránky a slabiny sortimentu a navrhuje možnosti k odstranění těchto slabin. Práce dále ukazuje na nové možnosti a příležitosti pro sortiment společnosti a na to, jak je může společnost využít. Práce se věnuje také tzv. privátním značkám, které jsou významnou součástí analyzovaného sortimentu a u nichž lze očekávat v oblasti střední Evropy v budoucnu další rozvoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.